Administrator Aplicatii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Administrator Aplicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Calificare si experienta:
    Studii superioare - licenta in automatica sau discipline similare in domeniul IT;
    Minim 1 an de experienta in administrarea platformelor tehnologice ale aplicatiilor, bazelor de date relationale, administrarea sistemelor Oracle (Web Logic);
    Minim 1 an de experienta bancara;
    Cunostinte tehnice aprofundate din domeniile de administrare aplicatii, baze de date Oracle si servere centrale UNIX si sisteme de operare aferente;
    Tehnici de control şi monitorizare;
    Limba engleză – nivel avansat.

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice:
    Asigură disponibilitatea, încadrarea în parametrii normali de performanţă şi continuitatea operaţională a aplicaţiilor repartizate din mediul de productie.
    Urmareste imbunatatirea mijloacelor si tehnicilor de monitorizare operationala a aplicatiilor repartizate pentru a asigura determinare operativa si reducerea timpului de interventie in cazul incidentor tehnologice.
    Realizeaza si intretine scripting care sa implementeze solutia de monitorizare.
    Asigura suport tehnic avansat pentru administratorii de aplicatii 3.
    Monitorizează apariţia incidentelor şi a modului lor de tratare şi în funcţie de gravitatea lor informează nivelele ierarhice adecvate.
    Urmăreşte progresul incidentelor deschise către furnizorii de tehnologie sau aplicaţii.
    Participă la stabilirea şi/sau validarea configuraţiilor pentru mediile de dezvoltare, testare şi producţie pe baza cerinţelor din cadrul proiectelor.
    Indeplineşte toate rolurile şi responsabilităţile ce-i sunt alocate în cadrul proiectelor şi raportează în mod regulat către responsabilii din conducerea proiectului despre stadiul şi progresul sarcinilor de proiect.Participa la procesul de documentare a normelor si metodologilor specifice domeniului sau de activitate.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (37)