Coordonator tehnic

Angajator: IPSO Agricultura
Domeniu:
  • Agricultura
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 15.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Prezentă în România încă din 1996, IPSO Agricultură este numărul 1 pe piața utilajelor agricole. Rezultatele obținute de companie în 2017 confirmă poziția sa de lider pe piață din România. Cu peste 500 de angajați și 19 puncte de lucru distribuite pe tot teritoriul țării, IPSO Agricultură răspunde în cel mai scurt timp tuturor solicitărilor fermierilor.
    Compania este parte a grupului francez Monnoyeur, cu o rețea de birouri extinsă în 9 țări din lume, cele mai multe din Europa. Paleta de furnizori include: John Deere, Bednar FMT, Kuhn, Manito, Fliegl, Pichon, Perard, Kemper, Zurn, Geringhoff, Grasdorf, Laforge, Pellenc, Bauer, Rivulis Irrigation etc.
    IPSO Agricultură oferă soluții integrate producătorilor agricoli din România, de la piese de schimb, service în câmp, pregătirea operatorilor, optimizarea și monitorizarea flotei de utilaje prin pachetele de servicii FarmSight și până la soluții de finanțare adaptate nevoilor acestora.

    Cerinte

    CERINȚE

    Studii superioare în domeniul tehnic, de preferat în domeniul agricol;
    Experiență în domeniul reparațiilor mecanice, electrice, hidraulice;
    Experiență în management și organizare a lucrului unei de echipe;
    Cunoștințe de limba engleză - nivel mediu;
    Permis conducere categoria B.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂŢI

    Înregistrează apelurile clienților cu privire la cererile de reparație, garanție, punere în funcțiune și efectuează un pre-diagnostic telefonic pentru a organiza intervenția cu un minim de costuri;
    Coordonează, informează şi motivează angajaţii din subordine în vederea obţinerii calităţii de cel mai bun ofertant de service din piață;
    Planifică lucrările în atelier și în teren în vederea unei deserviri cât mai bune a clienților;
    Planifică lucrările de punere în funcţiune şi întreţinere a utilajelor vândute către clienti;
    Verifică și comunică clienților devizele de reparație si urmărește evoluția reparațiilor;
    Monitorizează comportamentul clienților și urmărește satisfacția acestora prin soluționarea reclamațiilor.

    Alte informatii

    PROFIL CANDIDAT

    Seriozitate, proactivitate și implicare în activitate;
    Capacitate de auto – motivare;
    Înțelegerea nevoilor clientului;
    Abilități de negociere și conversaționale foarte bune;
    Organizare și rigurozitate.