Specialist Training & Dezvoltare Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IPSO Agricultura active.


Vezi toate job-urile Specialist Training & Dezvoltare Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: IPSO Agricultura
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Buftea
  • Ilfov
  • Actualizat la: 08.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Prezentă în România încă din 1996, IPSO Agricultură este numărul 1 pe piața utilajelor agricole. Rezultatele obținute de companie în ultimii ani confirmă poziția sa de lider pe piață din România. Cu peste 540 de angajați și 23 puncte de lucru distribuite pe tot teritoriul țării, IPSO Agricultură răspunde în cel mai scurt timp tuturor solicitărilor fermierilor.
    Compania este parte a grupului francez Monnoyeur, cu o rețea de birouri extinsă în 9 țări din lume, cele mai multe din Europa. Paleta de furnizori include: John Deere, Bednar FMT, Kuhn, Manito, Fliegl, Pichon, Perard, Kemper, Zurn, Geringhoff, Grasdorf, Laforge, Pellenc, Bauer, Rivulis Irrigation etc.
    IPSO Agricultură oferă soluții integrate producătorilor agricoli din România, de la piese de schimb, service în câmp, pregătirea operatorilor, optimizarea și monitorizarea flotei de utilaje prin pachetele de servicii FarmSight și până la soluții de finanțare adaptate nevoilor acestora.

    Cerinte

    CERINŢE

    Absolvent studii superioare - preferabil în Studii economice, Psihologie sau Comunicare);
    Experiență în Resurse Umane – 1-2 ani;
    Cunoașterea generală a proceselor de resurse umane (Training & Dezvoltare, Recrutare & Selecție, etc);
    Cunoștințe de limba Engleză la nivel avansat;
    Familiaritate cu utilizarea instrumentelor de dezvoltare (coaching, mentoring, on the job training, gamification) – reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂŢI

    Îndeplinește demersurile administrative necesare pentru buna desfășurare a activităților de training & dezvoltare: informații pentru participanți, aranjamentul claselor, materiale, contracte și facturi, liste de prezență;
    Administrează planul de formare și înscriere a angajaților la activitățile de învățare & dezvoltare;
    Monitorizează bugetul de training & dezvoltare și se asigură de actualizarea lunară a costurilor;
    Oferă suport și consiliere în calitate de key - user al platformei de evaluare online;
    Administrează procesul de management al performanței;
    Implementează și evaluează eficiența procesului de integrare a noilor angajați;
    Participă la elaborarea materialelor de training/formare pe diferite tematici de interes organizațional (training pe procese și proceduri, workshop-uri soft skills sau instruiri informative referitoare la modificările legislative);
    Implementează planul de comunicare internă prin pregătirea mesajelor către angajați, evenimente și activări interne, anunțuri interne, etc.

    Alte informatii

    PROFIL CANDIDAT

    Organizare și planificare, multi-tasking;
    Orientare spre clientul intern;
    Bune abilități de comunicare (verbală & scrisă);
    Orientare către rezultat;
    Atenție la detaliu.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (53)