Agent Vânzări Clienţi Rezidenţiali

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile E.ON Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Vânzări Clienţi Rezidenţiali active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: E.ON Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Resita
  • Actualizat la: 22.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    OAMENII DIN E.ON

    O viaţă mai bună pentru oameni - acesta este motto-ul celor care lucrează la E.ON.
    Dintre cei peste 40.000 de angajaţi E.ON la nivel global, peste 5.500 lucrează în România iar mediul de lucru este o expresie a valorilor noastre, cu care ne mândrim. Pe această fundaţie comună angajaţii E.ON din întreaga lume îşi asumă propria contribuţie la configurarea zilei de mâine.
    Ca parte a grupului E.ON, unul dintre cei mai mari jucători internaţionali pe piaţa de energie, suntem una dintre companiile de top care se concentrează pe distribuţia şi furnizarea de energie, crearea de soluţii inovative pentru clienți şi promovarea surselor regenerabile de energie.
    Prin aceste trei direcţii de acţiune, suntem pregătiţi pentru schimbările pe care le va aduce viitorul.
    Pe lângă joburile exclusiv tehnice din domeniul energiei electrice şi gazului natural cu care suntem asociați în mod tradițional (ingineri, electricieni, instalatori), există o mare varietate de poziții pentru care recrutăm: Vânzări, Financiar, Resurse Umane, Audit, Transformare Digitală, Inovare, Customer Experience, Software Development și altele.
    Poţi afla mai multe despre echipa E.ON şi oportunităţile de joburi, de pe website şi paginile de LinkedIn şi Facebook.


    Cerinte

    ·Educaţie necesară: studii medii sau studii superioare în curs de finalizare;
    ·Experienţă practică necesară: experienţă în domeniu poate constitui avantaj;
    ·Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
    ·Altele: disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; abilităţi de negociere şi prezentare bune; spirit antreprenorial/motivare puternică; abilităţi analitice şi conceptuale bune; nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă.

    Responsabilitati

    ·Aplică şi propune măsuri de optimizare a proceselor şi procedurilor legate de relaţia cu clienţii rezidenţiali, asigurând creşterea numărului de clienţi, fidelizarea acestora şi creşterea profiturilor, prin asigurarea unor servicii operative şi de înaltă calitate;
    ·Oferă informaţii generale şi specifice, privind serviciul de furnizare;
    ·Ofertează clienţii care se prezintă în Centrul Relaţii Clienţi (CRC), cu produse şi servicii, în limita de competenţă;
    ·Prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
    ·Operează rezilierea de contract, la cererea clientului/ furnizorului (neplată cval.energie consumată)/ operatorului de distribuţie (lipsa acces citire aparat de masură);
    ·Promovează, clienţilor care accesează CRC-urile, canalele de interacţiune online dezvoltate (Live Chat, e-mail, Myline, IVR) ca urmare a derulării programului de digitalizare, la nivel de companie;
    ·Promovează şi oferă suport clienţilor care accesează CRC-urile, pentru uzitarea biroului MyOffice, în oferirea de informaţii.

    Alte informatii

    ·Pachet salarial atractiv;
    ·Bonus de performanţă;
    ·Tichete de masă;
    ·Asigurare privată de sănătate;
    ·Pensie facultativă;
    ·Prima de vacanţă.