Administrator Baze de Date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Administrator Baze de Date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul tau:
    Studii superioare - licenta in automatica sau discipline similare in domeniul IT;
    Experienta de minim 2 ani in administrarea bazelor de date relationale Oracle;
    Buna cunoastere a activitatii bancare, a reglementarilor legale si interne specifice domeniului de activitate;
    Cunostinte tehnice aprofundate din domeniile de administrare baze de date Oracle si servere centrale UNIX si sisteme de operare aferente;
    Limba engleză la nivel avansat.

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    Administrezi si monitorizezi tehnologia de gestionare a datelor pentru a corespunde cerintelor de performanta si disponibilitate. Asigura suport tehnic avansat pentru administratorii de baze de date II.
    Vei sustine implementarea, instalarea, monitorizarea, intretinerea bazelor de date pentru aplicatiile/sistemle existente si alte activitati de configurare/lansare a bazelor de date BCR, pastrand consistenta si integritatea acestora.
    Asiguri suport tehnic cu privire la performanta bazelor de date si a versiunilor actualizate ale aplicatiei, impreuna cu grupurile de dezvoltare, programare si suport utilizatori. Dezvolti si intreti planuri de contingenta in vederea asigurarii functionalitatii aplicatiilor.
    Vei monitoriza si vei imbunatati sistemul de indicatori de performanta ai sistemului de baze de date, inclusiv procedurile de stocare si timpii de executie si implementezi actiuni de imbunatatire a acestora. Monitorizezi, optimizezi si aloci stocarea fizica a datelor.
    Raspunzi si rezolvi probleme de acces si performanta a bazelor de date. Planifici si coordonezi migrari de date intre sisteme. Asiguri auditul tranzactiilor din baza de date si cel de securitate. Configurezi nivelele de control ale accesului adecvate fiecarui utilizator.
    Asiguri configurarea rapoartelor necesare in conformitate cu cerintele utilizatorilor si asiguri monitorizarea serviciilor de raportare pentru aplicatii.
    Dezvolti si validezi strategiile de back-up, politici si proceduri de recuperare in caz de dezastru si arhivare de date pentru a asigura protectia datelor.