Manager Productie IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Manager Productie IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Calificare si experienta:
    Studii superioare in domeniul economic sau informatic;
    Vechime in domeniul IT de 2 ani;
    Cunostinte generale despre produsele si serviciile bancare;
    Tehnici de control si monitorizare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice:
    Monitorizeaza aplicatiile si serviciile de infrastructura critice IT, cu necesitati de suport extinse sau in functie de prioritatile stabilite de catre banca.
    Coordoneaza investigarea initiala a incidentelor majore si asigura comunicarea cu toate entitatile tehnice sau de business implicate.
    Coordoneaza operatiunile de mentenanta conform planificarii.
    Actioneaza ca punct unic de contact pentru suportul legat de modificari majore, suport in afara orelor de lucru sau pentru entitatile de suport / mentenanta din cadrul grupului Erste.
    Inregistreaza incidentele semnalate telefonic sau prin e-mail in aplicatia Unicenter Service Desk, analizeaza, clasifica si aloca incidentele postate in aplicatia Unicenter Service Desk in vederea rezolvarii acestora.
    Rezolva incidentele in conformitate cu aria de competenta alocata, utilizand informatiile din baza de cunostinte si contribuie la imbunatatirea continua a bazei de date de cunostinte.
    Informeaza utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor pe care le gestioneaza.
    Verifica cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul si il inchide, in caz afirmativ.
    Urmareste si raporteaza stadiul in care se afla rezolvarea incidentelor escaladate catre alte nivele si care nu sunt rezolvate in limitele de timp agreate cu aceste nivele (pe baza SLA, OLA).