Customer support Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile F Recruitment International active.


Vezi toate job-urile Customer support Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: F Recruitment International
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: freelancer-colaborator
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 29.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    F Recruitment International SRL este o agenție de recrutare și plasare forță de muncă în România și în străinătate. Scopul nostru final este plasarea omului potrivit la locul potrivit.

    Cauți un job sigur sau noi oportunități pentru cariera ta? F Recruitment International îți propune o soluție simplă, sigură și gratuită : urmărește ofertele noastre și trimite-ne un CV cu datele tale. Echipa noastră de specialiști îți va analiza profilul și va găsi cea mai bună variantă de angajare în raport cu interesele și experiența ta. Așteptăm aplicația ta!

    Cerinte

    Ești candidatul/candidata ideală dacă:
    - Ai studii medii/ superioare (în curs de finalizare sau finalizate)
    - Cunoști limba engleză la nivel mediu/conversațional
    - Deții foarte bune abilități de comunicare și negociere (verbal și scris)
    - Deții cunoștințe de operare în Microsoft Office și de navigare online
    - Ai un aspect fizic plăcut
    - Ai abilitatea de a oferi detalii și informații într-un mod clar și succint și capacitatea de a găsi rapid soluții
    - Ești flexibil, serios și ai spirit de echipă

    Responsabilitati

    Informații și atribuții de serviciu:
    - Preluarea apelurilor telefonice
    - Transmiterea e-mail-urilor către clienți/potențiali clienți
    - Oferirea informațiilor relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;
    - Propunerea de oferte adaptate nevoilor clienților;
    - Gestionarea și rezolvarea solicitărilor primite de la clienți.

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Se oferă training cu 2 zile înaintea începerii activității
    - Program de lucru flexibil (în intervalul luni-duminică, 10 :00-16 :00)
    - Echipă tânără și dinamică
    - Salarizare motivantă (~14 lei/oră net)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (340)