Contabil Administrare Furnizori

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Contabil Administrare Furnizori active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Te consideri o persoană adaptabilă? Ești comunicativă și implicată în activitățile de echipă? Te încurajăm să aplici pentru jobul care îți va permite să îți pui în valoare spiritul analitic. Alătură-te echipei noastre într-un proiect internațional în care dinamismul și dezvoltarea profesională sunt elementele principale în realizarea obiectivelor!



    Cerinte:





    Cunoștințe medii de Limba Franceză (nivel B1);

    Experiența în domeniul contabil/administrativ reprezintă un avantaj;

    Spirit de inițiativă și responsabilitate;

    Capacitate de adaptare și deschidere către nou.

    Responsabilitati

    Responsabilități:





    Verificarea documentelor necesare realizării plăților (facturi de mărfuri, facturi de transport);

    Urmărirea scadențelor facturilor și realizarea plăților pentru furnizorii de marfă;

    Stabilirea conformității între comanda făcută, facturile înregistrate și marfa recepționată;

    Analizarea comenzilor de marfă în vederea stabilirii potențialelor litigii;

    Urmărirea anomaliilor și contactarea furnizorului pentru soluționarea acestora;

    Acordarea suportului informațional echipelor din departamentul Achiziții;

    Comunicarea permanentă cu echipele din Franța și din România pentru gestionarea eficientă a informațiilor specifice departamentului;

    Realizarea principalelor situații financiar-contabile și a analizei conturilor debitoare.

    Alte informatii

    Beneficii:


    • Formare la nivelul companiei și internaţional;
    • Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    • Pachet salarial și mediu de lucru atractive;
    • Bonusuri de performanță.