Analist litigii furnizori (Junior)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist litigii furnizori (Junior) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Te descrii drept o persoană riguroasă, atentă la detalii și cu spirit organizatoric?  Atunci te aşteptăm să te alături echipei noastre din Bucureşti.



    Pentru reuşita în această misiune sunt necesare:





    Cunoașterea limbii franceze sau a limbii engleze la nivel mediu conversaţional (B1);

    Cunoștințe Operare MS Office nivel mediu;

    Experienţă în domeniul financiar reprezintă un avantaj;

    Cunoaşterea programului SAP reprezintă un avantaj;

    Iniţiativa şi spirit analitic;

    Capacitate de adaptare, flexibilitate în gândire, proactivitate.

    Responsabilitati

    Postul de Analist calitate furnizori presupune:
    • colectarea informaṭiillor, analiza contabilă și logístică a dosarelor de achiziții aflate în litigiu cu furnizorii (litigiu = neconcordanță între comenzi și facturare) în vederea propunerii de soluții către departamentul de Marketing pentru rezolvarea acestora;
    • gestionarea administrativă a litigiilor prin găsirea de acorduri amiabile cu furnizorii francezi și internaționali;
    • gestionarea bazei de date (înregistrări de litigii, actualizarea fișelor litigiilor) și a unei căsuțe de mail a litigiilor prin care se asegura suport cererilor diverselor departamente colaboratoare (Marketing, Achiziții, Logistică);
    • realizarea documentelor logistice pentru soluționarea litigiilor cerute de departamentul de Marketing;
    • realizarea de indicatori de calitate și cantitate saptamanali și lunari pentru departamentele de Marketing, Achiziții, Logistică;
    • comunicare și contact direct cu departamentele Marketing, Achiziții, Transport și Logistică, Contabilitate Furnizori.



    Postul nu include activităṭi din domeniul juridic şi nu necesită studii sau experienṭă în acest domeniu.

    Alte informatii

    Beneficii:



    Formare la nivelul companiei;
    Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Buftea, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (97)