Tehnician suport IT cu limba franceza – Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Tehnician suport IT cu limba franceza – Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Candidatul ideal



    Suntem interesați să descoperim talent și pasiune pentru domeniul IT. Căutăm un coleg nou la sediul nostru din București, care să ofere asistentă informatică și tehnică utilizatorilor francezi. Te identifici? Te așteptăm «să vorbim IT»!



     



    Profilul cautat :





    Capacitatea de a stabili diagnosticul de la distanță;

    Minimum 1 an de experienta in oferirea de suport tehnic - hardware&software (preferabil in limba franceza);

    Capacitatea de a oferi asistență si solutii utilizatorilor in problemele raportate de catre acestia;

    Cunostinṭe de limbă franceză la un nivel B2 (atat in scris cat si oral);

    Foarte bună capacitate de organizare și prioritizare a task-urilor;

    Bune abilităti de comunicare;

    Spirit de echipă.

    Responsabilitati



    Oferirerea suportului tehnic utilizatorilor/angajatilor clientului nostru francez și a dispozitivelor periferice (configurarea calculatoarelor, imprimantelor, conexiunilor de internet, servere, etc.)

    Instalarea și configurarea necesarului software conform specificațiilor;

    Acordarea acceselor în Active Directory;

    Crearea/dezactivarea conturilor de Windows/e-mail/Outlook, etc.;

    Asigurarea securitatii și confidențialitatii rețelei de calculatoare;

    Organizarea și prioritizarea task-urilor de lucru.

    Alte informatii


    Pachet salarial atractiv;
    Mediu de lucru dinamic, în cadrul unei colectiv profesionist și motivat;
    Training si coaching din partea responsabililor directi.