Relationship Support Officer - temporary 9 months

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Relationship Support Officer - temporary 9 months active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare de preferat in domeniul economic;
    2 ani de experienta in domeniul bancar;
    Abilitati de vanzare si negociere; abilitati organizare si priorotizare;
    Orientare catre client si catre rezultate;
    Initiativa si putere de decizie;
    Cunostinte solide de limba engleza, scris si vorbit.

    Responsabilitati

    Asisti Managerii de Relatie in ceea ce priveste documentatia si corespondenta cu clientii.
    Inregistrezi in GRID companiile noi si asiguri actualizarea informatiilor.
    Intocmesti pachetele de documente CDD atat pentru clientii existenti cat si pentru cei noi.
    Monitorizezi lista de « exit » si urmaresti rezolvarea situatiei clientilor prezenti pe aceasta lista (inclusiv intalnirea cu clientii pentru semnaturile in original necesare)
    Completezi registrul de reclamatii si follow up.
    Completezi formularele « pierdere operationala » pentru cazurile cand acoperirea minusurilor din conturile clientilor, erori de system, etc
    Preiei documentele originale si predarea acestora catre clienti (contracte de credite, bilete la ordin aferente creditelor, orice alte documente aferente creditelor ; corespondenta cu alte banci in cazul preluarii creditelor cu ordin de plata conditionat ; etc) ; urmarirea obtinerii SV pe aceste documente, trimiterea originalelor catre departamentele implicate pe flow si arhivare
    Tii legatura cu clientii in ceea ce priveste aspectele operationale legate de administrarea creditelor, calculul dobanzilor, prezentarea documentelor originale necesare monitorizarilor : balante, B/O actualizate, asigurari reinnoite, evaluari, solicitari de acorduri in cadrul contractelor de credit (acorduri privind ipotecile, plata asigurarilor etc) si alte documente
    Introduci in aplicatie situatiile financiare ale clientilor, prospectilor, altele decat cele procesate centralizat
    Introduci datele pentru calculare Risk Rating
    Interoghezi diverse baze de date (ie Arhiva Electronica, Portal just, buletinul insolventei, CRB, CRC etc) in vederea intocmirii pachetelor pentru propunerile de credit precum si monitorizarea lunara/trimestriala.
    Asiguri suport pentru monitorizarea lunara a conditiilor financiare impuse creditelor,
    Organizezi dosarele clientilor cu aplicatii de credit si documentele aferente, corespondenta dintre banca si client ; mentine un sistem eficient de administrare a dosarelor de credit ; asigura corespondenta cu departamentele implicate in cazul dosarelor in executare (in vederea primirii si inmanarii documentelor originale si monitorizarea primirii acestora si aflow-ului parcurs de aceste documente in banca pana la arhivare)
    Urmaresti obtinerea verificarii semnaturilor pe contractele de credit « SV » sau pe alte documente legate de creditare
    Urmaresti « prioritizarile » in ceea ce priveste documentarea creditelor si « prioritizarile » privind activarea creditelor (in lipsa RMului din banca in conditii de concediu sau intalniri cu clientii)
    Inregistrezi orice document original/solicitare scrisa/ acorduri/ etc primate de la client si asista colegii RM in obtinerea “SV” pe orice documente necesita acest lucru.
    Monitorizezi primirea si introducerea in circuit operational a cererilor de emitere scrisori de garantie acreditive , emitere de carduri , eliberare carnete de cec si in general orice cerere primita de la clientii sucursalei
    Furnizezi clientilor informatii generale despre serviciile si produsele bancare, nivelul standard de comisioane, etc
    Asisti colegii din FO la obtinerea unor informatii despre companiile de pe lista de prospecti (interogare AE, Google, Fasma si orice alta sursa oficiala) ;
    Te ocupi de monitorizarea implementarii ofertelor de PCM
    Asiguri asistenta clientilor care necesita FX si nu reusesc sa intre in contact cu FM specialist sau cand acestia sunt in concediu
    Asiguri asistenta clientilor pentru intocmirea documentatiei de deschidere de cont si/sau deschidere de relatie
    Asiguri asistenta clientilor in ceea ce priveste intocmirea formularelor privind dechideri de relatii/inlocuire/adaugare/ stergere utilizatori pe HB, IOL sau ING Business sau orice system al bancii
    Asiguri inmanarea carduri (carduri de depunere, ridicare, visa etc) precum si a oricarui device legat de IOL, HB sau orice alt sistem al bancii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (60)