Specialist achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HRS Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani;
    Bune abilitati de comunicare in limba engleza, optional limba germana;
    Abilitati de negociere si orientare catre rezultat;
    Abilitati de lucru in echipa;
    Capacitate de asimilare rapida a cunostintelor si de prioritizare a activitatilor;
    Experienta in posturi ce presupun relationarea cu clientii reprezinta un avantaj cat si operarea intr-un sistem ERP;
    Cunostinte solide de MS Office: Excel, Outlook, documentare si comunicare in mediul internet;
    Persoana dinamica, analitica, atenta la detalii, cu spirit comunicativ si abilitati organizatorice, cu dorinta mare de dezvoltare personala.

    Responsabilitati

    Pentru unul dintre clientii nostri, producator si distribuitor de ambalaje pentru protectie si materiale pentru izolatii, suntem in cautarea unui Specialist in achizitii.

     

     

    DESCRIERE JOB:

     

    Realizarea achizitiilor de marfa: lansarea comenzilor de marfa catre furnizori, confirmarea comenzilor, solutionarea neconformitatilor, receptionarea produselor;
    Stabileste si dezvolta relatia cu furnizorii;
    Cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii;
    Intretine baza de date si dezvolta sistemul de evidenta al furnizorilor;
    Elaboreaza si lanseaza comenzi catre furnizori;
    Urmarirea situatiei comenzilor lansate;
    Prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali;
    Colaboreaza cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corecta a specificatiilor bunurilor si serviciilor care vor fi achizitionate.
     



     

    Alte informatii

    Program de lucru Full-Time de 8h / zi, luni-vineri;
    Pachet salarial motivant, platit intotdeauna la timp;
    Tichete de masa;
    Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale si de echipa;
    Locatie: Domnesti, Ilfov.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (44)