Front Desk Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Graffiti PR active.


Vezi toate job-urile Front Desk Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Graffiti PR
Domeniu:
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Fondată în 1997, Graffiti Public Relations este una dintre cele mai performante agenții de comunicare din România.

    Afiliat exclusiv al rețelei globale Ketchum în România, Graffiti PR se plasează în top 3 în clasamentul de performanță al agențiilor din industrie, după cifra de afaceri, și deține multiple recunoașteri și premii pentru eficiența, inovația și creativitatea campaniilor derulate în fiecare an sub semnătura sa.

    Cu o echipă de peste 50 consultanţi, Graffiti PR oferă clienților săi, din industrii ce variază de la IT&C la petrol și gaze și de la automobile

    Cerinte

    Poziţie: Front Desk Officer
    Perioada contractului este nedeterminată
    Program full-time sau part-time

    Căutăm o colegă sau un coleg cu inițiativă care să se alăture echipei Graffiti PR, un loc unde grija pentru oameni e parte din fișa postului fiecăruia dintre noi 😊

    Cerințe:
    - Capacitate de organizare a sarcinilor în mod efficient
    - Capacitate de a respecta termene limită
    - Abilități foarte bune de comunicare, relaționare și orientare către soluții
    - Atenție la detalii
    - Disponibilitatea de a învăta lucruri noi
    - Cunoștințe avansate de limba română și engleză
    - Cunoștințe operare MS Office (Outlook, Word, Excel și Power Point)
    - Cunoștințe de contabilitate primară - reprezintă avantaj

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    - Preluarea, distribuirea, înregistrarea și arhivarea corespondenței;
    - Actualizarea diverselor baze de date;
    - Completarea și arhivarea diverselor documente;
    - Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
    - Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din companie;
    - Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor;
    - Suport în procese administrative: prelucrare facturi, transcrieri, traduceri etc.;
    - Cunoștințe organizare servicii travel (rezervări transport și cazare);
    - Comenzi catering cu o frecvență zilnică;
    - Centralizarea traseelor auto interne.

    Alte informatii

    Ce oferim:
    - Abonament medical la unul dintre cei mai cunoscuţi furnizori de servicii medicale din România;
    - Oportunitatea de a lucra într-o agenție de prestigiu
    - echipă prietenoasă și profesionistă. Te invităm să vii pe paginile noastre de Facebook & Insta
    - Mic dejun pentru zile cu energie
    - Sediu în Palatul Universul – teatru la subsol, cafenea la mezanin, cocktail bar la etajul 1 – am spus suficient 😊?