Assistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Assistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    Capacitate de concentrare, autocontrol, viteza de executie si reactie;
    Atentie, minutiozitate, promptitudine, proactivitate, entuziasm;
    Capacitate de a respecta cerintele si termenele de predare a lucrarilor;
    Adaptabilitate la cerintele postului si flexibilitate la stiluri si ritmuri diferite de lucru;
    Cunostinte medii de utilizare a pachetului Microsoft Office;
    Excelente abilitati de comunicare si stabilesti cu usurinta relatii cu oamenii;
    Si nu in ultimul rand esti responsabila, ai initiativa si spirit de echipa.

    Responsabilitati

    Responsabilitati

    Sa asiguri un bun management al documentelor;
    Sa asiguri un flux de informatii corect si eficient, atat intern cat si extern;
    Sa ai spirit de organizare si capacitate de prioritizare si planificare;
    Sa ai capacitate de a lucra atat în echipa cat si pe cont propriu, fara supraveghere;
    Sa primesti, inregistrezi si distribui corespondenta, atat in format fizic, cat si electronic;
    Sa directionezi apelurile telefonice catre toate departamentele companiei;
    Sa centralizezi si sa efectuzi comenzile de: consumabile, papetarie, etc.;
    Sa oferi suport in realizarea anumitor proiecte specifice celorlalte departamente, la solicitarea acestora.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,