Team Leader echipă Contabilitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Team Leader echipă Contabilitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 05.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Cunoști limba franceză? Esti descurcareţ(ă), autonom(ă), cu experiență în coordonare de persoane, entuziast(ă)? Deci …ești persoana perfectă și te aşteptăm în echipa de Contabilitate la sediul nostru din Iași!



    Pentru a reuși ai nevoie de:



    - Experiență în domeniul contabilității (3 - 5 ani);
    - Experiență în coordonarea de echipe (avantaj);
    - Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil;
    - Nivel mediu-avansat de limbă franceză (nivel minim B1);
    - Bune abilități de comunicare orală și scrisă în limbile română și franceză și orientare către client;
    - Capacitate de analiză și sinteză;
    - Leadership, flexibilitate, organizare și management al timpului;
    - Operare MS Office (Word, Excel, Powerpoint) – nivel mediu.

    Responsabilitati

    Responsabilități:



    - Coordonarea unei echipe de 6-8 contabili (motivare, animare, evaluare);
    - Organizarea și monitorizarea activității zilnice a echipei (planning și strategii de lucru, analiză rezultate), urmărirea obiectivelor cantitative și calitative fixate;
    - Transmiterea către colaboratori/ manageri ierarhici a rapoartelor de activitate zilnică/ săptămânală/ lunară a echipei și semnalarea eventualelor întârzieri și probleme identificate;
    - Respectarea normelor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informaţiilor;
    - Asigurarea respectării procedurilor și a strategiilor stabilite.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei și internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.