Specialist Restructurare Retail_Perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Restructurare Retail_Perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce vei face:
    • Raspunzi solicitarilor angajatilor din unitatile teritoriale cu atributii cu privire la clientii persoane fizice in ceea ce priveste procesul de operatiuni de inlocuire a expunerilor pentru contractele de credit aferente persoanelor fizice cu dificultati financiare, respectiv operatiuni post acordare credite aferente acestor clienti.
    • Raspunzi solicitarilor Supervizorului in rezolvarea cazurilor alocate cu privire la procesul de operatiuni de inlocuire a expunerilor pentru contractele de credit aferente persoanelor fizice cu dificultati financiare, respectiv operatiuni post acordare credite aferente acestor clienti.
    • Participi si contribui la definirea si ajustarea fluxurilor (inclusiv criterii de eligibilitate, tratamente si conditii aferente operatiunilor de inlocuire a expunerii), procedurilor, materialelor de training si proiectelor care impacteaza sau vizeaza activitatea desfasurata.
    • Analizezi documentatia primita pentru creditele propuse pentru operatiuni de inlocuire a expunerilor, efectuezi simulari aferente tratamentelor aplicabile in vederea identificarii solutiei optime pentru client, respectiv pentru operatiunile post acordare aferente acestor clienti.
    • Intocmesti note de accept/refuz pentru solicitarile de operatiuni de inlocuire a expunerilor, respectiv a operatiunilor post acordare aferente clientilor persone fizice cu dificultati financiare, pe care le comunica ulterior consilierilor din unitatile teritoriale.
    • Furnizezi opinia privind posibilitatile de recuperare a creantelor din fluxurile economice viitoare aferente clientilor in insolventa.
    • Colaborezi cu toate departamentele din cadrul Directiei Coletare Retail, precum si celelalte Directii implicate in procesul de solutionare a reclamatiilor/sesizarilor/operatiunilor de inlocuire a expunerilor aferente clientilor persoane fizice cu dificultati financiare.
    • Pe parcursul procesului de operatiuni de inlocuire expunerilor pentru clientii persoane fizice cu dificultati financiare, identifici si investighezi posibilele cazuri de frauda cu privire la acesti clienti, in scopul semnalarii acestora catre directiile interesate.
    • Elaborezi rapoarte de activitate si informezi, conform frecventelor stabilite, superiorul ierarhic.

    Responsabilitati

    Profilul tau:

    • Studii superioare de lunga durata economice / juridice
    • Vechime minima in activitate 2 ani din care minim 1 an in institutii financiar-bancare si in activitati de colectare sau restructurare ale altor institutii, din afara sferei financiar bancare
    • Cunostinte generale despre produsele si serviciile bancii
    • Cunostinte aprofundate despre activitatile bancare (colectare, executare)
    • Tehnici de comunicare si experienta in negocierile cu clientii
    • Tehnici de monitorizare
    • Abilitati de analiza a profilului clientului luand in considerare sumele restante
    • Cunostinte economice si financiare
    • Cunostinte IT
    • Limba engleza – nivel avansat