Casier (Cluj)

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    • Experienta de minim 6 luni intr-un post similar;
    • Studii medii;
    • Nivel minim de cunoastere a pachetului office;
    • Cunostinte minime de contabilitate primara si facturare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Bune abilitati numerice, capacitate de asumare a responsabilitatilor si rapiditate in operare documente si gestionare numerar.

    Responsabilitati

    • Incasarea facturilor numerar sau cu POS;
    • Emiterea facturilor fiscale si chitantelor;
    • Verificarea Registrului de casa si a banilor incasati;
    • Ordonarea si arhivarea zilnica a documentelor gestionate;
    • Pregatirea numerarului pentru trimiterea la banca;
    • Crearea si mentinerea unui climat placut, in relatiile cu clientii.

    Alte informatii

    • Pachet salarial competitiv - salariu fix si bonusuri in functie de performanta;
    • Abonament medical;
    • Un buget lunar pe care il poti folosi pentru beneficii flexibile - tichete de masa, pachete turistice, cursuri de dezvoltare profesionala, pensie privata;
    • Discount de angajat;
    • Oferte negociate pentru tine (telecom, banking, food, sport si altele);
    • Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.