Asistent manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 25.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    • Cunoasterea programelor Word si Excel;
    • Cunostinte de limba engleza, cunoastintele de limba italiana reprezinta un avantaj;
    • Persoana organizata;
    • Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Principalele responsabilitati:
    • Procesare corespondeta;
    • Colaborare cu contabilul;
    • Emitere / plata facturi;
    • Colaborarea cu partea administrativa din Italia si China;
    • Elaborare numarului de ore la final de luna;
    • Gestionarea orelor lucrate pe proiecte / oferte.

    Alte informatii

    Mai multe informatii la 0758 103 467


    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr/

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>