Administrator Mijloace de Plata

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 21.10.2018

    Candidatul ideal

    Cunostinte si experienta:

    - Cunoastere produse, norme si proceduri asociate
    - Cunoastere sisteme si aplicatii informatice specifice
    - Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul bancar

    Descrierea jobului

    Responsabilitati principale

    Operatiuni Lei :

    Asigura prelucrarea operatiunilor clientelei legate de instrumentele de plata in moneda locala cu respectarea cut- off time si a documentelor normative aplicabile;
    Asigura remiterea electronica a instrumentelor de debit (sistem PAID);
    Verifica corectitudinea datelor din instructiunea de plata cu imaginea instrumentelor de debit transmise prin PAID de bancile comerciale;
    Comunica in Front Office, instrumentele de debit sosite la plata fara disponibil;
    Asigura transmiterea documentatiei privind refuzurile la plata receptionate de la bancile comerciale;
    Asigura introducerea corecta si completa in sistemul informatic a instrumentelor de plata (OPH,OPHT,OPMV,OPHTMV, etc);
    Asigura plata instrumentelor de debit;
    Verifica specimenul de semnatura aferent instrumentelor de debit sosite la plata;
    Stabileste motivele de refuz la plata instrumentelor de debit sosite la plata si asigura preluarea corecta a acestora in aplicatia informatica;
    Asigura introducerea corecta in aplicatia informatica a motivelor de refuz la plata instrumentelor de debit;
    Are responsabilitatea cunoasterii documentelor normative aplicabile operatiunilor cu instrumente de plata in lei si aplicarii corespunzatoare in activitatea zilnica;
    Verifica modul de completare a documentelor de plata emise de clienti si in cazul celor care prezinta erori informeaza si colaboreaza cu Coordonator / Sef Serviciu Fluxuri in Moneda Locala in vederea transmiterii catre FO pentru corectare;
    Controleaza recapitulativul operatiunilor zilnice;
    Asigura respectarea prevederilor documentelor normative privind supravegherea permanenta
    Informeaza superiorul direct asupra oricarei erori identificate in activitatea zilnica si participa activ la solutionarea acesteia.
    Respecta prevederile legislatiei si ale normelor interne ale Bancii privind confidentialitatea informatiilor;
    Asigura pregatirea documentelor pentru arhivare si trimiterea acestora catre arhiva CRSC.
    Asigura suport pentru desfasurarea in bune conditii a tuturor activitatilor din cadrul serviciului.

    Cunostinte si experienta:

    Descrierea companiei

    BRD este o banca de forta, cu o traditie de peste 90 de ani in Romania., unul dintre marii finantatori ai IMM-urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania – lideri pe segmentul de credite sindicalizate la sfarsitul anului 2012.
    Prin cei 8800 de angajati in 840 de unitati in toata tara, suntem alaturi de clientii nostri, fie ei tineri, seniori, salariati sau profesiuni liberale si companii, astfel incat impreuna cu noi sa-si realizeze planurile si proiectele de viitor.