Asistent departament birouri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Morgan Sol active.


Vezi toate job-urile Asistent departament birouri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Management - Consultanta
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    - Studii superioare, de preferat in domeniul marketing, comunicare;
    - Foarte bune abilitati de comunicare si convingere, lucru in echipa;
    - Abilitatea de a intelege si a prezenta aspecte comerciale si tehnice;
    - Abilitati de invatare rapida si dorinta de perfectionare;
    - Foarte sociabil, dinamic, organizat, capabil de performanta;
    - Detinerea carnetului de conducere categoria B de min 1 an si cunoasterea limbii engleze.

    Responsabilitati

    - se deplaseaza pe teren pentru a identifica cladirile importante care nu exista in portofoliul companiei;
    - incearca sa convinga proprietarul sau administratorul cladirii sa fie promovata gratuit pe site-ul companiei;
    - face toate demersurile pentru culegerea informatiilor comerciale si tehnice legate de cladirea respectiva in scopul introducerii si actulizarii acestora pe site;
    - periodic tine legatura cu proprietarul si/sau administratorul cladirii pentru actualizarea suprafetelor disponibile;
    - pe masura ce sunt identificate majoritatea cladirilor tinta, se poate incepe in paralel o activitate de ofertare a spatiilor disponibile, urmand sa se mearga la vizionari cu potentialii chiriasi.
    - aceasta activitate nu implica tranzactii imobiliare, dar daca angajatul dezvolta in timp aceste abilitati se pot include in activitatea sa.

    Alte informatii

    - job pe termen lung intr-o companie multinationala unde aveti posibilitatea de a va dezvolta pe partea profesionla dar si personala
    - mediul de lucru placut intr-o echipa cu standarde si valori puternice.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (40)