Receptionera

Angajator: CONNECTIONS ROMANIA
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.

    Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges.

    Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria.

    Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.

    Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals.

    Cerinte

    • Studii medii sau superioare;
    • Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;
    • Cunostinte bune de operare PC (Word,Outlook);
    • Abilitati de comunicare, spirit de echipa;
    • Serioasa, organizata, responsabila si atenta la detalii;
    • Integritate profesionala.

    Responsabilitati

    • Întâmpină cu politeţe şi amabilitate vizitatorii (candidati, clienţi, parteneri de afaceri etc.), în conformitate cu regulile şi normele de conduită ale firmei; îi informează pe cei interesaţi despre sosirea acestora după care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurând protocolul aferent;
    • Cooperează eficient cu personalul care asigură întreţinerea, curăţenia şi paza firmei;
    • Preia şi direcţionează apelurile telefonice, iar dacă persoana solicitată este ocupată / lipseşte, preia eventualele mesaje şi le transmite ulterior sau direcţionează apelul către persoanele care ar putea să cunoască problema;
    • În cazul în care persoana care primeşte vizita este ocupată / lipseşte, receptionera pune oaspeţii în legătură cu altcineva care cunoaşte problema;
    • Menţine evidenţa primirii faxurilor, se ocupă de copierea şi înregistrarea lor (conţinutul mesajului, număr, data), îndosarierea lor în bibliorafturi (Primite, Trimise);
    • Completează borderourile pentru Prioripost, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau poştă normală), completează adresele pe plicuri, împachetează coletele, înregistrează plicurile trimise;
    • Copiază / redactează / tehnoredactează diferite materiale;
    • Primeşte şi transmite e-mail-uri şi memo-uri.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre CONNECTIONS ROMANIA. Consultati Politica de procesare a datelor personale a CONNECTIONS ROMANIA >>