
Specialist administrare personal
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Specialist administrare personal active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.09.2018 |
PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.
Cerinte
Minim 2 ani experienta intr-un post cu responsabilitati similare;
Curs inspector resurse umane ;
Cunostinte foarte bune PC: MS Office, experienta in utilizarea unui soft ERP;
Cunoasterea si aplicarea legislatiei interne, a normelor legislative, ordinelor si instructiunilor in vigoare pentru domeniul in care lucreaza;
Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
Capacitate de organizare si planificare;
Persoana matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, capabila sa isi asume decizii si sa lucreze intr-un ritm de lucru alert.
Gestioneaza dosare de personal ale salariatilor avand grija ca acestea sa fie complete (acte de stare civila, studii, fisa postului, CV, etc.);
Intocmeste contractele de munca ale noilor salariati si introduce noii salariati in program;
Intocmeste actele aditionale legate de modificari aduse contractelor de munca;
Tine evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale;
Completeaza si elibereaza adeverinte pentru salariati.