Specialist administrare personal

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Craiova
  • Actualizat la: 25.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

     Minim 2 ani experienta intr-un post cu responsabilitati similare;
     Curs inspector resurse umane ;
     Cunostinte foarte bune PC: MS Office, experienta in utilizarea unui soft ERP;
     Cunoasterea si aplicarea legislatiei interne, a normelor legislative, ordinelor si instructiunilor in vigoare pentru domeniul in care lucreaza;
     Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
     Capacitate de organizare si planificare;
     Persoana matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, capabila sa isi asume decizii si sa lucreze intr-un ritm de lucru alert.

    Responsabilitati


     Gestioneaza dosare de personal ale salariatilor avand grija ca acestea sa fie complete (acte de stare civila, studii, fisa postului, CV, etc.);
     Intocmeste contractele de munca ale noilor salariati si introduce noii salariati in program;
     Intocmeste actele aditionale legate de modificari aduse contractelor de munca;
     Tine evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale;
     Completeaza si elibereaza adeverinte pentru salariati.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>