Specialist Suport Parteneri cu Franceza si Engleza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Parteneri cu Franceza si Engleza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Specialistul suport parteneri gestionează relaţiile administrative cu partenerii de service şi procesele administrative ale companiei, susţine operatiunile, oferă asistenţă pentru proiectele în derulare în sfera sa de responsabilitate, menţine evidenţele şi alte date sau documente aferente.

    Cerinte:

    Intre 1 ani şi 3 ani experienţă într-o poziţie simila
    Studii economice/comerciale/tehnice·
    Nivel avansat de engleza si franceza
    Abilităţi de comunicare foarte bune
    Orientare către client
    Abilităţi de organizare si de lucru în conditii de stres

    Responsabilitati

    Gestionează in intregime procesul in diferite regiuni si tari si reprezintă principalul contact pentru partenerii de service ai companiei
    Asistă partenerii de Service in cadrul operaţiunilor financiare şi logistice si este responsabil cu adresarea tuturor problemelor referitoare la funcţionalitatea procesului
    Este responsabil pentru excelenta operaţională si satisfacerea nevoilor clientului
    Caută informaţii relevante, analizeaza, colecteaza date pentru rapoarte si administreaza procesele de lucru, urmand indicaţiile managerului, precum ai alte proceduri administrative stabilite
    Asigura asistenta si training pentru partenerii de service in utilizarea instrumentelor electronice puse la dispoziţie de companie pentru ca partenerii sa-si poata desfasura activitatea în conditii optime
    Este primul punct de contact pentru rezolvarea situaţiilor apărute în ultilizarea aplicaţiilor companiei de catre parteneri
    Răspunde in timp, corect ai complet la solicitarile legate de procesul de logistica
    Urmareste pana la rezolvarea finala toate cererile primite pe e-mail, telefon sau mijloace electronice si oferă clientului in permanenta informatii legate de stadiul în care se afla cererile sale.

    Beneficii
    Pachet salarial motivant
    Training in-house
    Alte beneficii: tichete de masa, decontare transport, asigurare medicala privata