Specialist Reclamatii Alba Iulia

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Digi | RCS RDS active.


Vezi toate job-urile Specialist Reclamatii Alba Iulia active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Digi | RCS RDS
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Juridic
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • Actualizat la: 19.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    Ne dorim ca viitorul nostru coleg sa aiba urmatoarele competente:
    - Bune cunostinte de operare pc si de redactare a documentelor;
    - Organizat si ordonat in lucru cu documente;
    - Atent la detalii si cu spirit de observatie;

    Experienta anterioara in solutionarea reclamatiilor si cunoasterea serviciilor Rcs&Rds reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    Postul implica:

    -Investigarea si solutionarea sesizarilor intrate in Departamentul Reclamatii local;
    -Tinerea evidentei sesizarilor date in lucru cat si a celor pe care le solutioneaza;
    -Documentarea, investigarea si obtinerea aprobarilor necesare pentru realizarea stornarilor in cazul clientilor care solicita reglarea facturilor;
    -Intermedierea relatilor dintre institutiile guvernamentale / neguvernamentale si companie prin rezolvarea prompta a solicitarilor venite de la clientii care se adreseaza acestora ca urmare a unor raspunsuri nefavorabile primite initial din partea Rcs&Rds.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Digi | RCS RDS. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Digi | RCS RDS >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Alba Iulia,

    Blaj, Alba Iulia,