Problem Solving Executive, Cluj -Napoca

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Problem Solving Executive, Cluj -Napoca active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 19.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Educatie si Experienta:
    student sau absolvent de studii superioare
    experienta de minim 6 luni in Customer Service in relatia cu produsele si serviciile Orange Romania

    Cunostinte Profesionale:

    limba engleza - fluent (scris/vorbit)
    MS Office
    Cunostiinte de Vantive, Jupiter

    Competente Specifice:

    persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, cu o gandire analitica, orientata pe rigurozitate si gasirea de solutii, intr-un timp scurt si sub presiunea termenelor limita
    orientarea spre client, initiativa si proactivitatea
    capacitatea de diagnoza si propunere de solutii

    Responsabilitati

    Obiectivul postului: Preluarea reclamatiilor si sugestiilor venite de la clientisi oferirea unui raspuns in timp optim

    Responsabilitati :

    rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti
    redactarea raspunsurilor scrise si trimiterea lor catre clienti
    comunicarea cu celelalte departamente implicate in vederea solutionarii reclamatiilor
    identificarea posibilelor situatii perturbative si propunerea de solutii de rezolvare
    efectuarea de modificari in profilul clientilor
    oferirea de asistenta pentru colegii din front line