Asistent director Administratia Centrala
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Asistent director Administratia Centrala active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.09.2018 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
Cerinte:
• Studii superioare,
• Cunostinte solide de lucru cu sisteme Windows
• Limba engleza – nivel mediu/ avansat
Responsabilitati :
• administraza agenda de lucru a directorilor din HQ, programand si coordonand desfasurarea intalnirilor; comunica in acest sens cu clientii interni si externi, cu RZB Viena si cu toate organizatiile si persoanele relevante; asigura coerenta si exactitatea programului directorilor din HQ ;
• monitorizeaza permanent corespondenta letrica si electronica, repartizeaza catre personalul responsabil, asigurandu-se ca exista feed-back la mesajele importante, fie din partea directorilor din HQ, fie din partea celor delegati.
• redacteaza prezentari ;
• efectueaza traduceri ;
• intocmeste si transmite minutele intalnirilor conform dispozitiei directorilor din HQ. Asigura feed-back asupra deciziilor luate si subiectelor discutate;
• actualizeaza pagina de intranet a directiilor de care este responsabila;
• centralizare lunara a necesarului de rechizite , plasarea comenzii, receptie, distribuire ;
• efectueaza pontajul lunar al angajatilor din zona de responsabilitate: evidenta concedii de odihna, concedii medicale, cursuri, deplasari si zile libere (absente, invoiri, ore suplimentare) ;
• efectueaza pontajul lunar al angajatilor din zona de responsabilitate: evidenta concedii de odihna, concedii medicale, cursuri, deplasari si zile libere (absente, invoiri, ore suplimentare) ;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Manager Expansiune Bucuresti (f/m) BUCURESTI, | |
Asistent Manager Expansiune Bucuresti (f/m) BUCURESTI, | |
Jr. Reprezentant Asistenta Clienti-Call Center, Militari BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (20) |
Raporteaza eroarea la