Director Tehnic

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    Studii superioare în domeniul tehnic sau informatic - vechimea constituie avantaj
    Experiență profesională în domeniul tehnic - cunostinte de mecanica, electrotehnica, actionari pneumatice si informatica
    Excelente abilități de comunicare, perseverență, simț al responsabilității dezvoltat, spirit de inițiativă, bun organizator si planificator;
    Cunoștințe operare calculator/IT - pachetul office (excel); reprezintă avantaj cunoașterea aplicațiilor: SAP/PLM/ Luxor/eKonom;
    Cunoașterea avansată a limbii engleze; constituie un avantaj cunoașterea limbii franceze;

    Responsabilitati

    Descrierea job-ului:

    • asigură coordonarea activităţii echipei de mecanici-reglori;
    • asigură procurarea pieselor de schimb, a subansamblelor şi sculelor necesare, asigurând în acelaşi timp şi gestiunea acestora prin înregistrarea cu rigurozitate în sistemul informatic;
    • întocmeşte planul de mentenanță preventivă şi îl respectă;
    • asigură urmărirea în permanenţă a următorilor indicatori: operaţii de întreţinere, operaţii de reglare, reparaţii efectuate;
    • intervine cu promptidutine la coordonarea echipelor de mentenanță privind repararea maşinilor în producţie;
    • defineşte şi optimizează mijloacele de lucru pentru menţinerea şi amelioararea aparatelor productive în termeni de cost şi funcţionalitea maşinilor;
    • asigurarea operaţiilor de service hard / soft ale personalului, conform cererilor;
    • răspunde de siguranţa sistemului informatic şi de telecomunicaţii;
    • răspunde de activitatea de planificare, lansare în execuție și urmărire a execuției lucrărilor, în corelație cu celelalte activități conform cerințelor contractelor perfectate cu clienții;
    • coordonează și răspunde de desfășurarea întregului proces de procurare a produselor, serviciilor și echipamentelor de la furnizori/ subcontractanți, necesare executării lucrărilor de construcție -montaj și producției secundare, realizate de organizație;
    • coordonează activitatea de emitere și gestionare a procedurilor tehnice de execuție, necesare lucrărilor executate. Aprobă aceste proceduri împreună cu conducerea firmei;
    • pregătește documentația tehnică necesară executării lucrărilor din profilul societății și pentru controlul proceselor aferente. Organizează primirea, evidența și verificarea documentațiilor de execuție transmise societății de către clienți; urmărește și asigură întocmirea obiecțiunilor și a propunerilor de completare și îmbunătățire, precum și înaintarea în termen a acestora;
    • urmărește și răspunde de efectuarea verificărilor legale și obținerea autorizațiilor de funcționare pentru utilajele de ridicat și instalațiile sub presiune folosite în cadrul societății, solicitând în acest scop unitățile teritoriale ale ISCIR;
    • asigură dotarea, administrarea, confirmarea metrologică și utilizarea adecvată a dispozitivelor de monitorizare si măsurare;
    • asigură organizarea activităților de recepție, manipulare și depozitare a produselor tehnico– materiale primite de la furnizori/subcontractanți;
    • asigură întocmirea și înaintarea în termen, a cheltuielilor specifice activităților coordonate;
    • prezintă Directorului general, informări, rapoarte și situații privind activitățile desfășurate și rezultatele obținute de acestea, pe perioade calendaristice, așa cum sunt cerute;
    • răspunde de ţinerea la zi a evidenţei tuturor mijloacelor hardware / software din firmă, inclusiv -reţeaua de telecomunicaţii (linii telefonice, conexiune internet);



    Beneficii:

    Pachet salarial foarte atractiv format din parte fixă, prime și pachet de fidelizare;
    Colaborare cu oameni dinamici și flexibili într-un mediu profesional competitiv și plăcut;
    Asigurare privată de sănătate;
    Autoturism, telefon, laptop;

    Alte informatii

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara anului 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa Centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
    Adresa: Bulevardul Revolutiei din 198, nr.19, ap.4, Timisoara; email: mentionat in descriere phone: +40 356 881 070
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe site-ul nostru.