Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Contact Center Representative
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile PayPoint active.Vezi toate job-urile Contact Center Representative active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | PayPoint |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.04.2019 |
Remote work: | On-site |
PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.
Student sau absolvent studii superioare;
Cunoasterea limbii engleze;
Operare PC: Word, Excel avansat.
Putere de convingere si abilitati excelente de comunicare;
Atentie la detalii;
Experienta in lucru cu clientii (de preferat);
Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
Empatie si orientare spre client;
Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat;
Capacitate de a lucra in echipa;
Corectitudine si loialitate fata de companie;
Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual
Promovarea produselor si serviciilor oferite, acordarea de asistenta clientilor interni si externi si oferirea de solutii optime, intr-un timp cat mai scurt, pentru a se asigura un nivel ridicat de satisfactie.
Furnizarea de informatii corecte si complete clientilor, referitoare la produsele si serviciile companiei
Solutionarea cererilor de modificare in profilul clientului conform procedurilor departamentului
Acordarea de asistenta si consiliere clientilor interni si externi
Inregistrarea aspectelor relevante ale interactiunii cu clientii in baza de date specifica
Directionarea solicitarilor catre departamentele specializate si comunicarea raspunsului final clientilor interni/externi
Inregistrarea sugestiilor, sesizarilor si reclamatiilor venite din partea clientilor interni si externi si transmiterea acestora catre superiorul direct sau/si departamentul responsabil.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Representative Aplica fara CV | |
Inside Sales Representative Aplica fara CV | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (220) |
Raporteaza eroarea la