Contact Center Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PayPoint active.


Vezi toate job-urile Contact Center Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: PayPoint
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.

    Cerinte

    Student sau absolvent studii superioare;
    Cunoasterea limbii engleze;
    Operare PC: Word, Excel avansat.
    Putere de convingere si abilitati excelente de comunicare;
    Atentie la detalii;
    Experienta in lucru cu clientii (de preferat);
    Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
    Empatie si orientare spre client;
    Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat;
    Capacitate de a lucra in echipa;
    Corectitudine si loialitate fata de companie;
    Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual

    Responsabilitati

    Promovarea produselor si serviciilor oferite, acordarea de asistenta clientilor interni si externi si oferirea de solutii optime, intr-un timp cat mai scurt, pentru a se asigura un nivel ridicat de satisfactie.
    Furnizarea de informatii corecte si complete clientilor, referitoare la produsele si serviciile companiei
    Solutionarea cererilor de modificare in profilul clientului conform procedurilor departamentului
    Acordarea de asistenta si consiliere clientilor interni si externi
    Inregistrarea aspectelor relevante ale interactiunii cu clientii in baza de date specifica
    Directionarea solicitarilor catre departamentele specializate si comunicarea raspunsului final clientilor interni/externi
    Inregistrarea sugestiilor, sesizarilor si reclamatiilor venite din partea clientilor interni si externi si transmiterea acestora catre superiorul direct sau/si departamentul responsabil.