Manager Proiect - Supply Chain

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Manager Proiect - Supply Chain active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Experiență în crearea și gestionarea de proiecte;
    Experiența în retail reprezintă un avantaj;
    Capacitate de anticipare și organizare;
    Capacitate de analiză și sinteză;
    Foarte bune abilități de planificare și prioritizare;
    Gândire de ansamblu;
    Foarte bune abilități de comunicare și relaționare;
    Perseverență, flexibilitate;
    Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
    Cunoștiințe foarte bune ale pachetului MS Office;
    Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

    Responsabilitati

    Implementează, monitorizează și coordonează proiectele din cadrul departamentului Supply Chain;
    Elaborează strategia, politica și procedura pentru proiectele de care este responsabil;
    Asigură un flux operațional coerent proiectelor în conformitate cu strategia companiei;
    Lucrează cu echipe transverse;
    Creează și menține o bună colaborare cu departamentele implicate în cadrul proiectelor desfășurate (Centrală Achiziții, Marketing, magazine, etc);
    Monitorizează progresul atins față de obiectivele propuse și întocmește raportări periodice;
    Face propuneri de îmbunătățire a modului de lucru pentru a maximiza eficiența atingerii obiectivelor propuse;
    Gestionează relația cu partenerii externi/ furnizori.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (93)