Manager departament transport - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager departament transport - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam o persoana  cu experienta manageriala, cu un nivel de limba franceza si engleza avansat si cu abilitati foarte bune de comunicare, care sa coordoneze departamentul de transport localizat la sediul nostru din Bucuresti.



     



    Profilul cautat:



     



    - Experienta in people management/ coordonare direct de persoane (minimum 3 ani) ;



    - Experienta in recrutare, selectie, training si coaching, transmitere de feed-back-uri persoanelor din subordine cat si in motivarea acestora;



    - Un nivel avansat de limba franceza dar si de limba engleza (nivel minimum B2) ;



    - Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word)  si experienta in raportarea rezultatelor catre top management;



    - Abilitatea de a comunica si de a relationa cu diferiti clienti internationali;



    - Abilitati bune de comunicare si flexibilitate;



    - Disponibilitate pentru deplasari ocazionale la sediul clientului nostru din Franta;



    - Experienta in transport si logistica poate reprezenta un avantaj;



    - Cunoașterea programului SAP poate reprezenta un avantaj, insa nu este obligatorie;

    Responsabilitati

    - Coordonarea departamentului de transport cat si a persoanelor din departament;



    - Implicare în recrutarea și training-ul membrilor echipei;



    - Monitorizarea obiectivelor individuale și colective);



    - Organizarea de întâlniri cu membrii echipei pentru evaluare si motivarea acestora;



    - Raportarea rezultatelor echipei catre managementul companiei cat și catre clientul francez ;



    - Menținerea unei colaborari permanente cu clientul francez ;

    Alte informatii

    Beneficii :



    - Formare nationala si internațională ;


    - Mediul de lucru creativ și tânăr;


    - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu international ;


    - Pachet salarial atractiv ;


    - Home office ;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (134)