Expert Marketing

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte si experienta:

    • Cunostinte teoretice de marketing : studii de marketing, analiza de marketing
    • Cunostinte privind strategia de marketing si tehnicile de vanzare pentru produsele bancare
    • Buna cunoastere si utilizare a instrumentelor birotice
    • Buna cunoastere si utilizare a aplicatiilor informatice (grafice, Microsoft Office- foarte bine- Excel & PowerPoint)

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    • Analizeaza si urmareste pe plan intern si extern, evolutia pietei nationale si locale, precum si a fondului de comert la nivelul Regiunii, semnaland oportunitati si posibile amenintari pentru BRD
    • Propune actiuni de promovare a produselor/serviciilor ce ajuta la realizarea obiectivelor, precum si la punerea in practica a actiunilor de marketing si de comunicare specifice;
    • Asista personalul Regiunii pe plan operational:
     Difuzarea si explicarea prioritatilor strategice si a noutatilor din oferta de produse BRD, a argumentelor de vanzare;
     Stabilirea planurilor de atragere de noi clienti, de fidelizare, activare si multiechipare a clientilor existenti;
     Colaborarea cu Directia ContactCenter in vederea organizarii campanilor comerciale.
    • Asigura promovarea instrumentelor de marketing, a tehnicilor de vanzare, de calitate si optimizarea utilizarii postului de lucru, inclusiv utilizarea corecta si rationala a suporturilor de marketing (PLV)
    • Organizeaza reuniuni de formare asupra noilor produse si campanii de marketing, standardelor si principiilor politicii calitate BRD, a insusirii programelor informatice, precum si a utilizarii acestor instrumente, metode si tehnici de marketing direct;
    • Organizeaza actiuni interne locale pentru promovarea demersului privind inovatia;