Consultant Vanzari Asigurari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teleperformance Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant Vanzari Asigurari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Descoperă Teleperformance România:

    Teleperformance, liderul mondial pe piața serviciilor externalizate de management al experienței cu clienții, dezvoltă în parteneriat cu companii importante din diverse industrii, strategii referitoare la relația cu clienții acestora, folosind multiple canale de comunicare. Compania furnizează rezultate superioare prin operațiunile de suport clienți, achiziții, suport tehnic s.a.
    Grupul operează 147.000 de stații de lucru, cu aproape 190.000 de angajați în 311 centre de contact, în 65 de tări și deservind mai mult de 160 de piețe. Acesta gestionează programe în 75 de limbi și dialecte, în numele marilor companii internaționale dintr-o mare varietate de industrii.
    În România, și-a început activitatea în 2004 devenind în scurt timp lider pe piață locală. În prezent are peste 1300 de angajați care vorbesc fluent italiană, franceză, spaniolă, engleză, germană, rusă și poloneză.
    Află mai multe aici: https://www.teleperformance.com

    Cerinte

    Cautam oameni comunicativi, dinamici, dornici sa invete si sa se afirme intr-o companie multinationala pentru un client international.

    Ce dorim de la tine:
    - studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
    - experienta in utilizarea pachetelor si programelor utilitare: MS-Office (Excel, Word);
    - capacitate de analiza si sinteza;
    - abilitati de organizare;
    - abilitati de comunicare;
    - orientare spre atingerea rezultatelor;
    - orientare spre client.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - consilierea prin telefon a clientilor si a potentialilor clienti in vederea incheierii contractelor de asigurare;
    - respectarea etapelor de vanzare in interactiunea cu fiecare dintre clientii companiei.
    Beneficii:
    - salariu atractiv, tichete de masa, decontare transport;
    - suplimentar, sistem de bonusare pentru realizarea obiectivelor;
    - certificare IMA pentru intermediere in asigurari (curs si examinare)
    - sistem de training specializat pentru: produse de asigurare, sistem IT, dezvoltare abilitati de vanzare;
    - un mediu de lucru placut, cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar bancar;
    - posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala orientata catre client.
    -atmosfera prietenoasa, echipa ambițioasa și pozitiva;
    - teambuilding-uri si activitati impreuna cu echipa.