Consultant Vanzari Asigurari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teleperformance Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant Vanzari Asigurari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent.

    We have 300,000 interaction experts across nearly 80 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve you.

    Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,300 employees providing quality services to first-line players both on the local market and on the international market (banks, insurance companies, telecom operators and others).

    Cerinte

    Cautam oameni comunicativi, dinamici, dornici sa invete si sa se afirme intr-o companie multinationala pentru un client international.

    Ce dorim de la tine:
    - studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
    - experienta in utilizarea pachetelor si programelor utilitare: MS-Office (Excel, Word);
    - capacitate de analiza si sinteza;
    - abilitati de organizare;
    - abilitati de comunicare;
    - orientare spre atingerea rezultatelor;
    - orientare spre client.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - consilierea prin telefon a clientilor si a potentialilor clienti in vederea incheierii contractelor de asigurare;
    - respectarea etapelor de vanzare in interactiunea cu fiecare dintre clientii companiei.
    Beneficii:
    - salariu atractiv, tichete de masa, decontare transport;
    - suplimentar, sistem de bonusare pentru realizarea obiectivelor;
    - certificare IMA pentru intermediere in asigurari (curs si examinare)
    - sistem de training specializat pentru: produse de asigurare, sistem IT, dezvoltare abilitati de vanzare;
    - un mediu de lucru placut, cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar bancar;
    - posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala orientata catre client.
    -atmosfera prietenoasa, echipa ambițioasa și pozitiva;
    - teambuilding-uri si activitati impreuna cu echipa.