Customer care senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credius active.


Vezi toate job-urile Customer care senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Credius
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 17.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Credius este o institutie financiara nebancara tanara care ofera solutii de creditare optime, dedicate persoanelor fizice. Suntem prezenti in Romania din 2013 si continuam sa ne dezvoltam prin curaj, invoatie si perfectionare continua. Ne dorim in echipa noastra persoane care au potential si care isi doresc sa avanseze pe plan profesional. Daca esti o persoana pozitiva, orientata catre solutii constructive si daca te caracterizeaza atitudinea „I can!”, te invitam sa faci parte din echipa noastra!

    Cerinte

    - Studii superioare (de preferat studii economice).
    - Experienta in domeniul financiar-bancar(constituie un avantaj)
    - Abilitati de a conduce si motiva oamenii, aptitudini de planificare, organizare si control al activitatii, capacitate de decizie si initiativa.
    - Abilitati de leadership.
    - Capacitatea rapida de adaptare in functie de specificul proiectelor derulate in paralel.
    - Personalitate dinamica, organizata, atenta la detalii, orientata catre rezultat, flexibila, cu perspectiva de ansamblu, gandire strategica, cu bune abilitati de comunicare si asumarea responsabilitatilor.

    Responsabilitati

    - Realizeaza strategii de eficientizare a metodelor de lucru in cadrul companiei.
    - Propune noi metode de motivare a echipei pe care o coordoneaza.
    - Asigura arhivarea corespunzatoare a documentelor si dosarelor de credit ale clientilor, cu respectarea legislatiei in vigoare.
    - Asigura un flux operational de creditare eficient in cadrul companiei (interdepartamental si intradepartamental).
    - Stabileste obiective realiste si masurabile de performanta in coordonare cu angajatii.
    - Asigura suport telefonic clientilor/potentialilor client.
    - Urmareste aplicarea procedurilor de lucru specifice si generale din cadrul companiei.
    - Participa la sedintele lunare de raportare a rezultatelor.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Cultura organizationala orientata catre profesionalism si performanta.
    - Colectiv dinamic si motivat.
    - Posibilitatea de afirmare.