Accounts Receivable specialist with Spanish

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Accounts Receivable specialist with Spanish active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    University degree/diploma (e.g. in business, management, economics, etc)
    Spanish (fluent, verbally and written)
    2 years’ experience working in Accounts Payable or Receivable
    Intermediate MS Office (Excel, Access) skills
    Familiarity with SAP ERP systems and tools an advantage
    Continuous improvement mindset
    Experience working in a multi-lingual international organisation
    May be required to travel for work

    Responsabilitati

    Generate core and non-core invoices;
    Review and Route Customer Inquiry or Dispute;
    Complete Intercompany Billing
    Analyze Customer Account Ballances
    Communicate solution to inquiry & disputes
    Process invoices and other related documents timely and accurately;
    Review and monitor compliance of invoice processing to terms and in accordance with Company Policy and Controls;
    Provide excellent customer service, with the ability to build productive relationships;
    Recommend process improvements to create greater efficiency;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (229)