Admin & Payroll Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Admin & Payroll Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate,
    • Aptitudini utilizare PC,
    • Persoana organizata si capabila sa prioritizeze lucrurile,
    • Cunostinte bune de limba engleza,
    • Cunostinte ale pachetului Office.

    Responsabilitati

    • Pregatirea documentelor de munca necesare in conformitate cu legislatia in vigoare,
    • Organizarea si administrarea eficienta a evidentelor personalului,
    • Actualizarea bazele de date interne (de exemplu, inregistrati concediul medical sau maternitatea),
    • Oferirea de informatii pentru angajati cu privire la problemele legate de resursele umane, la salariu si la impozitul salarial,
    • Inregistrarea tuturor informatiilor salariale in sistemul de salarizare al personalului,
    • Procesarea si analizarea rapoartelor salariale, verificarea pontajelor, statelor de plata, fluturasilor, ordinelor de plata si declaratiilor lunare conform legislatiei muncii si fiscale,
    • Participarea la proiectele de resurse umane.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial atractiv,
    • Oportunitatea de a creste in cadrul unei companii multinationale,
    • Training-uri pentru dezvoltarea personala si profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (56)