Specialist HR (legislatie Franta)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Specialist HR (legislatie Franta) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.03.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    - Experienta in domeniul HR admin constituie un avantaj
    - Bune abilitati de comunicare in limba franceza - B2 (interactiune cu colegii din Franta / organismele sociale din Franta)
    Profil cautat:
    - Rigurozitate si atentie la detalii
    - Integritate si responsabilitate
    - Abilitati de organizare si de comunicare, asertivitate
    - Perseverenta
    - Flexibilitate si abilitati de invatare
    - Initiativa (proactivitate)
    - Spirit de echipa si participare activa

    Responsabilitati

    - Gestionarea si actualizarea dosarul angajatului pe parcursul contractului sau (exclusiv elementele de salarizare)
    - Realizarea declaratiei de angajare pe site-ul URSSAF pentru noii angajati si actualizarea datelor in software-ul Cegedim
    - Verificarea actualizarilor in dosarul angajatului (modificari ale contractului, vizite medicale, dosare de asigurari medicale)
    - Crearea de adeverinte de sanatate, maternitate, AT
    - Analiza sumelor primite de la angajator si de la casele de asigurari
    - Actualizare informatiilor personale ale angajatilor (adresa, IBAN, declaratie de traseu, etc)
    - Gestionarea rapoartelor excel saptamanale si lunare
    - Raportarea activitatii desfasurate superiorilor sai (transmiterea punctelor de alerta, pregatirea meetingurilor regulate, etc)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (18)