Tehnician suport helpdesk (limba franceza)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Tehnician suport helpdesk (limba franceza) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    • Studii medii finalizate
    • Cunostinte avansate de limba franceza : nivel C1 / C2
    • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj
    • Cunostintele tehnice legate de sisteme de operare Microsoft Windows si de administrare hardware si software constituie un avantaj

    Responsabilitati

    • Asigura suport tehnic/suport software telefonic initial (nivel 1) pentru utilizatorii unui soft de gestiune medicala
    • Rezolva incidentele semnalate de clienti conform ariei de responsabilitate
    • Evalueaza complexitatea solicitarilor, a impactului si a prioritatilor si ofera solutii pentru dezvoltarea acestora
    • Urmareste evolutia tuturor aspectelor: documentarea si procesarea corespunzatoare operatiunii de ticketing
    • Informeaza la timp asupra rezultatelor problemelor aparute in functie de prioritate, impact si SLA
    • Respecta procedurile de lucru si in functie de complexitatea solicitarii, redirectioneaza sau indruma clientul catre persoanele competente sau catre agentii de suport tehnic nivel 2

    Alte informatii

    Profil cautat:
    • Rigoare, rapiditate si usurinta in a lucra in programe informatice (ex. Word, Excel, …)
    • Foarte buna capacitate de ascultare activa si puternica orientare client
    • Capacitate de comunicare si asertivitate
    • Atentie la detalii
    • Spirit de echipa, flexibilitate si abilitati de invatare

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4400 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (83)