Tehnician Helpdesk limba franceza

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu. Dupa un an de activitate, deja peste 70 de angajați (ianuarie 2018) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hitline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Cerinte

    • Studii medii finalizate
    • Cunostințe avansate de limba franceză : nivel C1-C2
    • Experientă minimă necesară: tineri absolvenți sau 0-1 ani de experientă
    • Cunostințe de sisteme de operare Microsoft Windows, administrare hardware si software.

    Responsabilitati

    • Asigură suport tehnic telefonic inițial (nivel 1) pentru utilizatorii unui soft de gestiune medicală
    • Rezolvă incidentele semnalate de clienți conform ariei de responsabilitate
    • Evaluează complexitatea solicitărilor, a impactului si a prioritaților si oferă soluții pentru dezvoltarea acestora
    • Urmăreste evoluarea tuturor aspectelor: documentarea si procesarea corespunzătoare operațiunii de ticketing
    • Informează la timp asupra rezultatelor problemelor aparute in funcție de prioritate, impact si SLA
    • Respectă procedurile de lucru si in funcție de complexitatea solicitarii, redirectionează sau indrumă clientul către helpdesk-ul acestuia sau către agenții de suport tehnic nivel 2.

    Alte informatii

    • Atenție la detalii
    • Abilități de comunicare
    • Perseverența
    • Flexibilitate și abilități de învățare
    • Inițiativa (proactivitate)
    • Participare activă
    • Disponibilitate de a lucra in ture si in week-end.