Hotline Consultant limba franceza

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu. Dupa un an de activitate, deja peste 70 de angajați (ianuarie 2018) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Cerinte

    • Abilități foarte bune de comunicare în limba franceză - cel puțin B2 (interacțiunea cu profesioniștii din domeniul sănătății și colegii din Franța)
    • Experiența într-o poziție similară va fi apreciată
    • Rigurozitate, viteză și ușurință în folosirea calculatorului (Word și Excel)
    • Abilități foarte bune de ascultare și orientare către client

    Responsabilitati

    • Răspunderea la apeluri și identificarea informațiilor clienților în baza de date
    • Identificarea completă și corectă a informațiilor și a situațiilor exprimate de către client în cadrul discuției, precum și a documentelor justificative necesare
    • Furnizarea răspunsurilor clare, după verificarea prealabilă a surselor de informații existente
    • Asigurarea că procedurile și instrucțiunile în vigoare sunt urmate
    • Furnizarea informațiilor și argumentelor necesare pentru a rezolva reclamațiile clienților
    • Transmiterea prin e-mail a diverselor informații explicative sau de corecție
    • Asigurarea unor servicii de calitate funizate în timpul de proces agreat
    • Asigurarea unor note istorice a cererilor procesate în baza de date
    • Actualizarea datelor și a informațiilor în baza de date conform procedurilor
    • Tratarea reclamațiilor pentru a rezolva cazuri excepționale
    • Orientarea clienților către departamentul sau serviciul corespunzător conform fiecărui cazurilor

    Alte informatii

    Profilul căutat:
    • Abilități de comunicare
    • Asertivitatea
    • Atenție la detalii
    • Flexibilitate și abilități de învățare
    • Participare și ascultare activă
    • Respectarea politicilor și practicilor organizației