Consultant hotline (limba franceza)

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu. Dupa un an de activitate, deja peste 70 de angajați (ianuarie 2018) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Cerinte

    • Studii medii finalizate
    • Cunostinte avansate de limba franceza : nivel B2-C2
    • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj

    Responsabilitati

    • Preluarea apelurilor si identificarea informatiilor clientilor in baza de date
    • Identificarea completa si corecta a informatiilor si a situatiilor exprimate de catre client in cadrul discutiei, precum si a documentelor justificative necesare
    • Furnizarea de raspunsuri clare si concise clientilor, dupa verificarea prealabila a surselor de informatii existente
    • Cunoasterea si aplicarea in activitate a procedurilor si a instructiunilor in vigoare
    • Furnizarea informatiilor si argumentelor necesare pentru a rezolva reclamatiile si cererile clientilor
    • Transmiterea prin e-mail a diverselor informatii explicative sau de corectie
    • Asigurarea unor servicii de calitate furnizate respectand termenele stabilite
    • Asigurarea trasabilitatii cererilor procesate si a operatiunilor efectuate in baza de date
    • Actualizarea datelor si a informatiilor in baza de date conform procedurilor
    • Transmiterea mai departe a cazurilor exceptionale sau cu anomalii in vederea rezolvarii lor
    • Orientarea si directionarea clientilor catre departamentul sau serviciul corespunzator, in cazul in care este nevoie

    Alte informatii

    Profilul căutat:
    • Rigoare, rapiditate si usurinta in a lucra in programe informatice (ex. Word, Excel, …)
    • Capacitate de ascultare activa si puternica orientare client
    • Capacitate de comunicare si asertivitate
    • Atentie la detalii
    • Spirit de echipa, flexibilitate si abilitati de invatare