Consultant HRIS

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu. Dupa un an de activitate, deja peste 70 de angajați (ianuarie 2018) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hitline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Cerinte

    • Studii superioare in domeniul IT sau HR
    • O primă experiență în implementarea proiectelor sau întreținerea sistemului informatic.
    • Cunoașterea unuia sau mai multor sisteme HR este un plus.
    • O bună cunoaștere a limbii franceze - cel puțin nivelul B2, ideal C1.

    Responsabilitati

    • Participa la elaborarea nevoilor tehnice și analiza functionala
    • Valideaza soluțiile din punct de vedere tehnic si funcțional
    • Propune solutii adaptate responsabilul de cont pentru a respecta constrângerile tehnice a produsului și termenele de finalizare
    • Asigura configurarea sau dezvoltarea specifică a aplicatiei
    • Testeaza noile configurari
    • Participa la cursuri de instruire pentru noi angajați
    • Propune inbunatatirea si evoluția aplicatiilor
    • Participa la elaborarea documentației necesare, fie pentru noile configurari ale clientilor fie pentru evolutiile versiunilor standard.
    • Asistarea cliențiilor noștri în faza de testare
    • Prezinta raport de progres cu dificultățile întâmpinate și cererile din timpul examinărilor la Managerul de proiect sau Managerul de clienți și furnizarea informațiilor relevante pentru pregătirea și conducerea comitetelor de proiect.
    • Oferă vizibilitate cu privire la evoluția lucrărilor și asigură raportarea activității sale.

    Alte informatii

    Profilul căutat:

    • Persoană dinamică și organizată.
    • Abilitatea de a lucra într-o echipă.
    • Aptitudini bine dezvoltate de rezolvarea problemelor.