Consultant HRIS (soft HCM)

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu. Dupa un an de activitate, deja peste 70 de angajați (ianuarie 2018) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Cerinte

    • Studii superioare in informatica sau in HR
    • Experienta in implementarea proiectelor sau intretinerea de sisteme informatice reprezita un avantaj
    • O buna cunoastere a limbii franceze - cel putin nivelul B2, ideal C1
    • Cunoasterea unuia sau mai multor sisteme informatice de HR este un plus

    Responsabilitati

    • Asigura configurarea, parametrarea sau dezvoltarea specifica a aplicatiei de tip HCM
    • Participa la elaborarea analizei tehnice si functionale a nevoilor venite din partea clientilor
    • Valideaza solutiile gasite din punct de vedere tehnic si functional
    • Propune responsabilului de cont solutii adaptate pentru a respecta constrangerile tehnice ale produsului si deadline-urile stabilite
    • Testeaza noile configurari
    • Participa la formarea noi colegi si sustine, prin expertiza tehnica avuta, echipa de consultanti
    • Propune inbunatatirea si evolutia aplicatiilor
    • Participa la elaborarea documentatiei necesare, fie pentru noile configurari ale clientilor, fie pentru evolutiile versiunilor standard
    • Asista clientii in faza de testare
    • Prezinta rapoarte din care sa reiasa dificultatile intâmpinate si cererile venite din partea managerului de proiect/a responsabilului din partea clientului in timpul examinarilor si furnizeaza informatiile relevante pentru pregatirea si derularea comitetelor de proiect
    • Ofera vizibilitate cu privire la evolutia actiunilor si raporteaza cu privire la activitatile desfasurate

    Alte informatii

    Profilul căutat:
    • Persoana dinamica si organizata
    • Orientare clienti si capacitatea de a le oferi solutii
    • Abilitatea de a lucra intr-o echipa
    • Capacitate de rezolvare a problemelor