Tehnician - Inginer service echipamente IT

Angajator: Train2Perform
Domeniu:
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane, iar pe scurt, principalele servicii din sfera HR, sunt:

     Recrutare si selectie personal
     Training personalizat
     Consiliere individuala/grup pentru angajati si echipele de management
     Evaluarea performantei angajatilor
     Analize de climat organizational.

    Train2Perform este Partener Oficial al Great People Inside (GR8PI), o soluție modulară, configurabilă, de evaluare și dezvoltare dedicată companiilor, organizațiilor antreprenoriale, instituțiilor publice.

    Cerinte

    - studii medii sau studii tehnice superioare finalizate;

    - cunoștințe solide software, hardware și noțiuni de rețelistică;

    - cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu - avansat;

    - disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată;

    - capacitate de organizare și planificare a activităților si proiectelor alocate în funcție de prioritate;

    - excelente abilități de analiză și atenție distributivă;

    - foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienții, furnizorii și partenerii;

    - permis de conducere - categoria B.

    Constituie un avantaj:


    - studiile în urmatoarele domenii tehnice: electronică, electrotehnică, automatizări;
    - experiența de lucru in cadrul unei poziții similare: întreținere, reparare și configurare echipamente periferice, sisteme PC, echipamente networking.

    Responsabilitati

    - analizează și soluționează incidentele tehnice raportate;

    - diagnosticheaza si oferă asistență tehnică (remote si/sau on-site) în concordanță cu parametrii stabiliți: execută operațiuni de reparație, mentenanță, reglare, calibrare, instalare si configurare;

    - menține contactul cu clienții și cu celelalte părți implicate în monitorizarea si soluționarea incidentelor tehnice. Sugerează soluții pe termen mediu și lung

    - întocmește rapoartele de service necesare la finalizarea fiecărei intervenții efectuate;

    - întocmește alte formulare (note discrepante, devize, facturi și alte documente) utilizate în activitatea firmei;

    - informează în permanență directorul de service despre evoluția și statusul activităților efectuate;

    - respectarea procedurilor interne ale firmei;

    - răspunde de păstrarea și de buna circulație a documentelor firmei pe care le întocmește.

    Alte informatii

    Beneficii:



    - pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională;

    - autoturism de serviciu, laptop, telefon;

    - sesiune de instruire la locul de munca si suport in procesul de integrare organizationala;

    - contract de munca pe durată nedeterminată;

    - oportunitatea de a activa intr-un domeniu de actualitate si interes economic major.



    Pentru mai multe informații despre companie și serviciile pe care le oferim, vă rugăm să consultați site-ul nostru.