Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Office Assistant - Secretară în Iași
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Train2Perform active.Vezi toate job-urile Office Assistant - Secretară în Iași active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Train2Perform |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.10.2018 |
Remote work: | On-site |
Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane, iar pe scurt, principalele servicii din sfera HR, sunt:
Recrutare si selectie personal
Training personalizat
Consiliere individuala/grup pentru angajati si echipele de management
Evaluarea performantei angajatilor
Analize de climat organizational.
Train2Perform este Partener Oficial al Great People Inside (GR8PI), platforma avansată de evaluare și dezvoltare a resurselor umane, care asigură organizațiilor posibilitatea de a gestiona "ciclul complet de viață" al fiecărui angajat / persoană de la selecție, integrare și dezvoltare, până la optimizarea performanțelor.
- studii medii sau studii superioare finalizate;
- cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu - avansat;
- excelente abilități de analiză și atenție distributivă;
- capacitate de selecție, clasificare și interpretare a informațiilor;
- foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienţii, furnizorii și partenerii;
- capacitate de adaptare si diplomaţie în relaţiile cu colaboratorii interni și externi;
- obiectivitate, etică şi integritate;
- abilități demonstrate de operare PC - pachetul Microsoft Office (Word si Excel).
Constituie un avantaj:
- studiile în domeniul economic;
- experiență de lucru in cadrul unei poziții similare.
- îndeplinește atribuții de office management, administrative, secretariat - back office;
- preia, înregistrează, distribuie la departamentele implicate, arhivează corespondența și mesajele primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți colegi;
- menține relația cu clienții și furnizorii pentru soluționarea situațiilor apărute pe circuitul documentelor sau pentru confirmarea închiderii documentelor comerciale;
- înregistreaza cerințele și recomandarile clienților, în registrele corespunzătoare;
- asigură păstrarea registrului general de intrări/ieșiri al organizației si actualizarea la zi a registrului de casă;
- întocmește documente in relatie cu activitatea companiei: facturi, deconturi justificative, etc;
- asigură predarea și preluarea documentelor contabile / juridice;
- informează săptămânal şeful ierarhic cu privire la situaţia documentelor întocmite/gestionate, situaţia diferenţelor la recepţie anunţate de către clienţi, precum şi situaţia soldurilor neachitate de către aceştia;
- asigura protocolul în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice.
Beneficii:
- pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională;
- sesiune de instruire la locul de munca si suport in procesul de integrare organizationala;
- contract de munca pe durată nedeterminată;
- oportunitatea de a activa intr-un domeniu de actualitate si interes economic major.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior AML Analyst– On-site, Iași Iasi, | |
People Specialist (Employee Services) BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national |
Raporteaza eroarea la