Manager Relatii Corporate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Manager Relatii Corporate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 13.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Pentru a performa in acest rol ai nevoie de:
     Studii superioare economice sau juridice;
     Vechime: minim 2 ani in institutii financiar-bancare;
     Buna cunoastere a produselor si a pietei bancare;
     Excelente abilitati de relationare, vanzare si negociere;
     Cunostinte de ansamblu privind activitatea de corporate si managementul riscului;
     Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
     Cunostinte foarte bune de MS Office;

    Responsabilitati

    Ce vei face:
     Gestionezi si sa dezvolti portofoliul de clienti alocat actionand ca principala persoana de contact pentru clientii existenti;
     Vinzi in mod proactiv produsele si serviciile bancii si ale partenerilor strategici ai acesteia;
     Propui si sa pui in practica strategia pentru fiecare client alocat si sa stabilesti planul de actiune pentru atragerea clientilor potentiali, cu suportul managerilor de dezvoltare retea, al specialistilor de produs si al analistilor financiari;
     Monitorizezi indicatorii de performanta la nivelul fiecarui client si la nivelul portofoliului si sa propui masuri in consecinta;
     Efectuezi vizite la clienti si sa identifici oportunitati de business conform indicatorilor de performanta proprii;
     Pregatesti oferte pentru produse si servicii existente sau noi si sa propui structuri de pret pentru care e necesar sa obtii aprobarile necesare, conform reglementarilor interne;
     Pregatesti documentatia pentru creditele noi sau cele existente si sa elaborezi referatul de credit;
     Monitorizezi in mod activ calitatea portofoliului propriu de credite, sa identifici evolutiile negative si riscurile ce pot aparea in privinta pietei sau a clientilor si sa optimizezi raportul risc/profit propunand masuri corective adecvate;