CUSTOMER EXPERIENCE SPECIALIST

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile CUSTOMER EXPERIENCE SPECIALIST active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 27.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Priority 1:
    Dorința de cunoaștere și dezvoltare profesională, proactivitate
    Priority 2:
    Personalitate deschisă, comunicativă
    Cunoștințe de operare PC
    Orientare către client
    Spirit de echipă
    Priority 3:
    Reprezinta un plus studiile pe profil economic / informatică
    economică / finante-banci / contabilitate
    Experiența anterioară pe o poziție similară (call-center asigurari)
    reprezintă avantaj sau sa fi lucrat in asigurari ca si agent de
    asigurare

    Responsabilitati

    ● Asigură suport clienților aplicației 24broker
    ● Monitorizează funcționalitatea sistemului
    ● Implementează modificări în configurația sistemului
    ● Comunică prin email sau telefon pentru a rezolva cererile de suport
    venite din partea clienților
    ● Contribuie la îmbunătățirea continuă a procesului de suport prin
    identificarea problemelor persistente și recomandarea de modificări

    Alte informatii

    Daca esti dornic sa iti dezvolti o cariera de lunga durata in prima companie de software din Romania listata la BVB (Bucharest Stock Exchange)/ la bursa, hai sa ne intalnim la un interviu de cunoastere.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (9)