Customer support officer - Buftea

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Buftea
  • Actualizat la: 13.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare;
    Minim un an experienta intr-un rol care a implicat relatia cu clientii;
    Limba engleza la nivel avansat;
    Cunostinte PC: Windows, Office;
    Abilitati de comunicare si interrelationare;
    Orientare catre client;
    Orientare catre rezultate;
    Atentie la detalii;
    Organizare;
    Capacitate si dorinta de invatare si dezvoltare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati

    Asigura interfata intre companie si clientii acesteia prin e-mail si la nivel telefonic;
    Asigura clientilor suport si consultanta asupra produselor;
    Gestioneaza comenzile primite de la clienti;
    Creeaza coduri noi de articole;
    Ofera suport pentru agentii de vanzari in ceea ce priveste informatiile legate de client, statusul comenzilor si al stocurilor;
    Verifica scadentele si incasarile;
    Introduce si actualizeaza preturile pentru clientii din portofoliu;
    Introduce si actualizeaza datele din fisa clientului;
    Inregistreaza urmarirea reclamatiilor;
    Gestioneaza forecast-urilor de la clienti;
    Intocmeste rapoarte de activitate specifice;
    Emite facturi si note;
    Livreaza mostrele si cataloagele companiei

    Alte informatii

    Posibilitatea de a te alatura unei companii multinationale de renume, unde exista standarde ridicate de lucru;
    Lucrul in cadrul unei echipe dinamice si stabile;
    Asigurarea transportului de catre companie.