Customer Service Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Strauss România active.


Vezi toate job-urile Customer Service Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Strauss România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Strauss România, filiala Grupului istraelian Strauss, activeaza pe piata din Romania din 1994 si este una dintre cele mai importante companii producătoare de cafea de pe piaţa locală. Strauss România este o companie 360 grade ce oferă consumatorilor nu doar cafea, ci şi produse complementare. Fiind activă pe piaţa de retail, dar si cu solutii pentru Away From Home (HoReCa, Offices & Traffic Locations ), compania a dobândit de-a lungul anilor o expertiză solidă pe piaţa cafelei. Portofoliul companiei include brandurile Doncafe , Totti, Amigo, FORT, Tea Tales, BeanZ Cafe, Choco Divino, care se bucură de o reputaţie foarte puternică, atăt în România, cât şi la nivel internaţional. Varietatea mare de branduri de cafea, de la economy până la cele premium, sunt special create pentru consumatorii români, în urma studiilor de calitate amănunţite, întreprinse periodic, pentru a satisface o gamă extinsă de gusturi şi preferinţe.

    Cerinte

    - Experienta pe un post similar minim 1 an;
    - Cunostinte temeinice de Excel (SAP reprezinta un avantaj);
    - Studii medii/superioare;
    - Capacitate de analiza si lucrul cu cifrele;
    - Atentie la detalii;
    - Capacitate de organizare, ierarhizare si prioritizare;
    - Receptiva la schimbari, comunicativa.

    Responsabilitati

    - Primeste si gestioneaza procesele verbale de la clientii de tip Key Account AFH in baza carora calculeaza consumul valoric pe fiecare produs;
    - Verifica facturile primite de la clienti si urmareste solutionarea diferentelor aparute;
    - Trimite situatiile centralizate ale chiriilor la clienti;
    - Tine corespondenta cu clientii/operatorii pentru validarea consumurilor din procesele verbale si din comenzi;
    - Primeste, verifica, clasifica si arhiveaza documente specifice departamentului.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Transport asigurat din anumite puncte din Bucuresti;
    - Masa asigurata sau tichete de masa;
    - Telefon de serviciu
    - Ratie cafea

    Program de lucru: L-V: 08.30 - 17.00

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (198)