Global PR Assistant

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Management - Consultanta
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    Excon Consultanta, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Global PR Assistant pentru clientul sau, o companie multinationala ce activeaza in domeniul BPO.

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunoasterea la nivel avansat a unei limbi de circulatie internationala;
    - Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si orala;
    - Spirit de echipa, creativitate, dinamicitate, atingerea deadline-urilor.

    Responsabilitati

    - Organizarea conferintelor, a campaniilor de informare si constientizare privind teme specifice;
    - Colaboreaza cu Departamentul de PR pentru atingerea obiectivelor;
    - Propune activ strategii si proceduri pentru social media;
    - Generarea de idei de comunicare si oferirea de cele mai eficiente modalitati de promovare;
    - Propunerea de modele integrate de comunicare, menite sa indeplineasca obiectivele de marketing ale fiecarui client si oferirea de servicii complete de comunicare corporate si de brand: media relations, event management, social media, direct marketing.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial motivant;
    - Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
    - Oportunitati de crestere si dezvoltare;
    - Mediu de lucru dinamic.