Responsabil Achizitii

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta pe un post similar de minim 2 ani;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
    - Cunostinte avansate de operare in Excel;
    - Bune abilitati de comunicare, organizare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - Identificarea necesarul de aprovizionare pentru produsele din portofoliu;
    - Mentinerea relatiei cu furnizorii companiei;
    - Analiza si lansarea comenzilor catre furnizori in functie de stategia/ planul de vanzari stabilit;
    - Mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei;
    - Urmarirea situatiei comenzilor lansate;
    - Realizarea divesrelor analize si rapoarte de vanzari pentru fiecare categorie de produse.