Responsabil Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Responsabil Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta pe un post similar de minim 2 ani;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
    - Cunostinte avansate de operare in Excel;
    - Bune abilitati de comunicare, organizare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - Identificarea necesarul de aprovizionare pentru produsele din portofoliu;
    - Mentinerea relatiei cu furnizorii companiei;
    - Analiza si lansarea comenzilor catre furnizori in functie de stategia/ planul de vanzari stabilit;
    - Mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei;
    - Urmarirea situatiei comenzilor lansate;
    - Realizarea divesrelor analize si rapoarte de vanzari pentru fiecare categorie de produse.