Supervizor Contabil Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Supervizor Contabil Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Chisinau
  • Iasi
  • Actualizat la: 06.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Dacă eşti o persoană riguroasă, cu un spirit analitic şi domeniul Financiar reprezintă direcţia ta în carieră, atunci te aşteptăm să te alături Departamentului Financiar.



    Pentru reuşita în aceasta misiune este nevoie de:



    • Cunoştințe de limba franceză la nivel conversaţional;
    • Experiență de minimum 4 ani în Contabilitate, ideal într-o companie multinațională;
    • Bune cunoştinţe de lucru în Office (in special Excel – nivel mediu);
    • Capacitate dezvoltată de adaptare;
    • Perseverență, obiectivitate, autonomie.

    Responsabilitati

    În calitate de Revizor contabil:





    Vei realiza verificări pe diferite activități din domeniul financiar-administrativ pentru a te asigura de punerea în aplicare a procedurilor interne, a normelor contabile şi fiscale, a termenelor interne şi legale de livrare a situaţiilor financiare;

    Vei identifica motivele diferitelor anomalii din domeniul financiar-administrativ pentru a propune soluţii de ameliorare adecvate problemelor identificate;

    Vei elabora propuneri şi recomandări referitoare la activitatea departamentului contabil; 

    Vei realiza rapoarte către management şi departamentul de audit.

    Alte informatii

    Beneficii:



    Formare la nivelul companiei şi internaţional;
    Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (111)