Senior Brand Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.


Vezi toate job-urile Senior Brand Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Bimbo Romania (Vel Pitar)
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupo Bimbo Romania, cea mai mare companie de baking din lume, prezenta in 34 de tari, detine din anul 2023 masterbrandul Vel Pitar pe piata din Romania. Misiunea globala a companiei este aceea de a "hrani o lume mai buna", printr-un portofoliu de produse nutrivite si delicioase, ce raspund nevoilor consumatorilor, crescute sub branduri apreciate cu ajutorul unei echipe valoroase de peste 148,000 de oameni in jurul lumii.

    VelPitar este lider pe piata romaneasca a produselor de panificatie si un jucator important in domeniul specialitatilor de cofetarie si patiserie, biscuiti si produse de morarit. Vel Pitar detine mai mult de 20% din piata de paine feliata din Romania, iar oferta de produse se regaseste zilnic pe masa a peste 1.500.000 de romani.

    Cerinte

    - Studii superioare marketing sau economice;
    - Minimum 3 ani axperienta pe un post similar in FMCG sau in retail;
    - Cunoasterea limbii ruse constituie avantaj
    - Abilitati foarte bune de analiza si sinteza a informatiilor;
    - Cunostinte aprofundate privind conceptele de marketing;
    - Excelenta capacitate de planificare şi organizare;
    - Project management;
    - Abilitati de comunicare si prezentare, personalitate dinamica;

    Responsabilitati

    - Analiza strategica de marketing a segmentelor in care firma actioneaza si recomandarea directiilor referitoare la politica comerciala si de marca;
    - Elaborarea si implementarea strategiei brandurilor gestionate;
    - Realizarea planului de marketing pentru brandurile de care este responsabil in conformitate cu obiectivele companiei;
    - Fundamentarea elementelor de baza ale mixului de marketing; gestionarea portofoliului de produse; segmentare; pozitionare; comportamentul consumatorului
    - Cercetarea pietei prin identificarea si evaluarea surselor de informatie, folosirea instrumentelor specifice si interpretarea datelor rezultate;
    - Identificarea oportunitatilor de business din piata si intocmirea calculelor cu privire la potentialul exploatarii segmentelor pe care este compania prezenta
    - Coordonarea procesului de dezvoltare de noi produse conform cerintelor pietei si coordonarea procesului de cercetare
    - Organizarea si coordonarea implementarii activitatilor de marketing (consumer si trade) la nivel de produs, canal de distributie sau client
    - Propune obiective cantitative (volume vanzari) si calitative (profitabilitate produs) pentru produsele gestionate si urmareste realizarea acestora;
    - Intocmirea rapoartelor de evoluţie a indicatorilor de piaţă pentru brandurile alocate;
    - Analiza pietei şi identificarea grupurilor de clienţi/ consumatori ţintă, a principalilor competitori, a trendurilor şi oportunităţilor de business din piaţă; face recomandări pentru brandurile din portofoliu;
    - Realizeaza analize de marketing pentru brandurile din portofoliu in vederea fundamentarii propunerilor sale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (89)